Tipikusan ezek azok a pontok, amiről minden cég
mélyen
hallgat, és ezzel mi sem vagyunk másként, de azért pár alapirányt már
most
publikussá teszünk, a többi legyen meglepetés.
Összességében a az előző félév célja egyértelműen
az volt,
hogy Magyarországon belépjünk az okostelefonra készülő ingyenes
navigációk
versenyébe. Ezt tettük mind fejlesztéseinkkel, mind kommunikációnkkal.
Már
belépésünk előtt tisztában voltunk azzal, hogy ebben a szektorban nagyon
magas a
belépési küszöb, és a konkurens cégek rendkívül tőkeerősek és
dinamikusan
bővülők. Ennek ellenére egyértelműen sikeres volt a belépésünk, bár
azért volt
egy olyan résztvevő, akinek ez nagyon nem tetszett.
Most már más céljaink vannak. Itt vagyunk,
megérkeztünk,
működünk, tudnak rólunk, figyelnek és számolnak velünk, így a
továbblépési
stratégia is más kell legyen, mint ami az eddigi haladás volt.
Kis részvevőként jellemző ránk a kiemelt
rugalmasság. Ez
olyan többlet lehetőségeket nyit meg előttünk, hogy azzal határozott
előnyöket
tudunk realizálni. Erre már az első félévben is volt példa, mikor
speciális
fejlesztésünk a térerősségmérésre vonatkozóan beelőzött mindenkit.
Ennek
sikere irányt mutat számunkra.
http://index.hu/tech/cellanaplo/2012/05/02/terkepre_tesszuk_a_lefedettseget/
http://index.hu/tech/cellanaplo/2012/05/02/terkepre_tesszuk_a_lefedettseget/
Két célt fogalmaztunk meg: egyrészt a meglévő
szolgáltatásunk folyamatos fejlesztése, másrészt az ötletes, szellemes
„huszárvágásaink”.
Dióhéjban ezekben gondolkodunk, tele jópár
meglepetéssel, és
ötlettel. Remélem minél többen követtek és szurkoltok nekünk, hogy ebben
az
izgalmas folyamatban mivel rukkolunk legközelebb ki.
Addig is jó Egérutakat!
No comments:
Post a Comment