Mára rengeteg támogatónk és szurkolónk van, aki bizalommal
és örömmel tekint a munkánkra, de jogosan kéri, hogy fejlődjünk gyorsabban.
Mi ezzel a helyzet?
Az Egérút csapat küldetése, hogy képes legyen egy jelenleg kialakuló, új üzletágba magyar cégként belépni, és mérhető résztvevővé válni. Ez így mind szép és jó, de mi ennek a realitása? Van egyáltalán ennek bármi esélye?
Az ingyenes dinamikus navigáció egy rendkívül izgalmas és új terület. Nagyon magas belépési küszöbbel, és rendkívül tőkeerős szereplőkkel, mégis ebbe az iparágba szeretne belépni az Egérút csapata.
Egyetlen felhasználót sem érdekel az, hogy melyik társaságnak mekkora a rendelkezésre álló erőforrása, a csapat létszáma, tőkéje. Kizárólag az ingyen letöltött navigáció minősége, funkcionalitása számít.
Ez egyébként így is van rendben, mert nem kell tudnunk, mikor cipőt veszünk, mennyi munka volt annak elkészítése, mi csak kényelmesen hordani akarjuk és kész.
Ezen logika mentén nézzük, most mi velünk a helyzet. Van-e realitása versenyben maradni az Egérút csapatnak a jelenlegi szituációban?
Alapvetően a matematika ellenünk szól. Már rég el kellett volna vérezni, és illett volna eltűnnünk, hogy maradjanak a nagy játékosok.
Akkor mégis, hogy lehet, hogy játékban van még a csapat (és köszöni, de ott is akar maradni)?
Kezdetektől hangsúlyozzuk, hogy fura a gondolkodása a magyaroknak. Mi ezt kívánjuk rendszerünkben érvényesíteni. Miként lehet eltörpülő erőforrásokkal eredményeket elérni és növekedni.
Izgalmas dolgot csinálunk: van egy erőltetett fejlesztési tervünk, ami a meglévő, korlátozott erőforrásokra épít. Sok elemet tartalmaz év végéig, mind kliens, mind szerver, mind területi, mind térkép oldalon. Úgy képzeljétek el, mint egy összetett tervet, ami minden erőforrást a maximumon használ ki, a növekedés maximalizálása érdekében. Mindezt azzal a gondolattal megcsavarva, hogy mi nem a futottak még kategória akarunk lenni, hanem igenis versenyelőnyt akarunk elérni, bármilyen durván hangzik mindez.
Én azt gondolom, hogy ez egy kiemelkedő teljesítmény lesz abból a szempontból, hogy igenis nem mindig az erő a lényeg, hanem számít az egyének tehetsége, akarata és kitartása, a kiemelkedő alkotása.
Miért nem vonunk be azonnal tőkét, és finanszírozzuk onnan a növekedést?
Természetesen az Egérút életébe is elérkezik előbb-utóbb az a pont, amikor a kockázati tőke megjelenik. Azonban tapasztalatból tudom, nem mindegy, melyik pontban valósul ez meg. Van amíg ennek még nincs realitása, és van, amikor kizárólag túl nagy áldozat árán lenne lehetséges. Ezt - mint minden dolgot - jókor és jól kell csinálni, mert különben nem fog működni. Mi bizony még e pont előtt állunk, és vannak kötelező házi feladataink, amiket jó diákként meg kell csinálnunk. Ezt kell kövese ez a lépés, ami még szintén nem a cél.
Mi ezzel a helyzet?
Az Egérút csapat küldetése, hogy képes legyen egy jelenleg kialakuló, új üzletágba magyar cégként belépni, és mérhető résztvevővé válni. Ez így mind szép és jó, de mi ennek a realitása? Van egyáltalán ennek bármi esélye?
Az ingyenes dinamikus navigáció egy rendkívül izgalmas és új terület. Nagyon magas belépési küszöbbel, és rendkívül tőkeerős szereplőkkel, mégis ebbe az iparágba szeretne belépni az Egérút csapata.
Egyetlen felhasználót sem érdekel az, hogy melyik társaságnak mekkora a rendelkezésre álló erőforrása, a csapat létszáma, tőkéje. Kizárólag az ingyen letöltött navigáció minősége, funkcionalitása számít.
Ez egyébként így is van rendben, mert nem kell tudnunk, mikor cipőt veszünk, mennyi munka volt annak elkészítése, mi csak kényelmesen hordani akarjuk és kész.
Ezen logika mentén nézzük, most mi velünk a helyzet. Van-e realitása versenyben maradni az Egérút csapatnak a jelenlegi szituációban?
Alapvetően a matematika ellenünk szól. Már rég el kellett volna vérezni, és illett volna eltűnnünk, hogy maradjanak a nagy játékosok.
Akkor mégis, hogy lehet, hogy játékban van még a csapat (és köszöni, de ott is akar maradni)?
Kezdetektől hangsúlyozzuk, hogy fura a gondolkodása a magyaroknak. Mi ezt kívánjuk rendszerünkben érvényesíteni. Miként lehet eltörpülő erőforrásokkal eredményeket elérni és növekedni.
Izgalmas dolgot csinálunk: van egy erőltetett fejlesztési tervünk, ami a meglévő, korlátozott erőforrásokra épít. Sok elemet tartalmaz év végéig, mind kliens, mind szerver, mind területi, mind térkép oldalon. Úgy képzeljétek el, mint egy összetett tervet, ami minden erőforrást a maximumon használ ki, a növekedés maximalizálása érdekében. Mindezt azzal a gondolattal megcsavarva, hogy mi nem a futottak még kategória akarunk lenni, hanem igenis versenyelőnyt akarunk elérni, bármilyen durván hangzik mindez.
Én azt gondolom, hogy ez egy kiemelkedő teljesítmény lesz abból a szempontból, hogy igenis nem mindig az erő a lényeg, hanem számít az egyének tehetsége, akarata és kitartása, a kiemelkedő alkotása.
Miért nem vonunk be azonnal tőkét, és finanszírozzuk onnan a növekedést?
Természetesen az Egérút életébe is elérkezik előbb-utóbb az a pont, amikor a kockázati tőke megjelenik. Azonban tapasztalatból tudom, nem mindegy, melyik pontban valósul ez meg. Van amíg ennek még nincs realitása, és van, amikor kizárólag túl nagy áldozat árán lenne lehetséges. Ezt - mint minden dolgot - jókor és jól kell csinálni, mert különben nem fog működni. Mi bizony még e pont előtt állunk, és vannak kötelező házi feladataink, amiket jó diákként meg kell csinálnunk. Ezt kell kövese ez a lépés, ami még szintén nem a cél.
Vagyis amit fontos, hogy lássatok: van egy tervünk. Haladunk
és fejlesztünk. Természetesen lesz benne fekvő mód is, ahogy még sok más is.
Nagyon fontos lenne, hogy az a lelkes mag, aki követ és támogat minket már több
mint másfél éve, értse és lássa mit miért teszünk.
A végén úgyis kiderül, hogy volt-e ebben a csapatban elég spiritusz? Bizony ezt mi is tudjuk, és számunkra igazán lényeges a végeredmény.
Ha tehetitek, kövessétek lépéseinket 2013-ban is, mert úgy gondolom lesz pár esemény, amiért megéri.
A végén úgyis kiderül, hogy volt-e ebben a csapatban elég spiritusz? Bizony ezt mi is tudjuk, és számunkra igazán lényeges a végeredmény.
Ha tehetitek, kövessétek lépéseinket 2013-ban is, mert úgy gondolom lesz pár esemény, amiért megéri.
Köszönöm hogy foglalkoztok a véleményekkel, én is a fekvő módot hiányoltam, mert sokat fotózom menet közben. Nem mindig attól jó egy program hogy milyen csicsás, a kevesebb néha több. (pl: sokan hiányolják hogy jelezze a sebesség korlátozást, de az ott van az utakon szép nagy táblán) tehát sok sikert, a fejlesztéshez, és jussunk el szépen a- ból b- be. 4* üdv. passa
ReplyDelete