Wednesday, June 20, 2012

Ma beállított a dugóba az Egérút! Mit tegyek?

A cím szándékosan ilyen provokatív. Az Egérút rendszeres használata közben bepillantást nyerhetünk a szerver, Anteres tanulási folyamatába, ami önmagában egy jövőbe mutató, izgalmas folyamat. Ezt én saját példámon keresztül mutatom most be.

Budapesten a IX. kerületben, a Haller utcában lakom. Reggel feleségemmel együtt szoktunk indulni, és útbaejtem az ő munkahelyét, ami az Andrássy úton van.
Túl azon, hogy én szeretem ezeket a közös autózásokat, a célpont Egérút szempontjából ideális.Gyakorlatilag a Belváros kellős közepére kell minden reggel bejutni, ami szinte mindig, garantáltan bedugul.

Első útvonalak: Kezdetben az Egérút alig 10 percet mondott, és végig főutakon vitt. Már az első reggel kiderült, nem ez a legjobb út, mikor a Körút és az Üllői út kereszteződésében 10 percet vártam. Majd jött a Kálvin tér. Teljes menetidő 25 perc lett.

Második kör: Másnap ugyanebben az időben már kerültük az Üllői utat, és vele párhuzamosan kis utcákon trükköztünk, de még mindig végül ugyanaz a kereszteződés volt a Körúton való átvágás módja. Menetidő 23 perc. Nem sokkal jobb.

Harmadik kör: Üllői elkerülve, cél a 32-esek tere, és itt átvágunk a Körúton. Sajnos ez sem jött be, 20 perc.

Negyedik kör: Üllői elkerülve, 32-esek elkerülve, az átvágás a Körúton már egész trükkös volt, mert egészen kis utcákon elvitt a Király utcáig. Nagyon szellemes útvonal volt, de 25 perc lett, mert egy csomópontban 10 percet álltam.

Ötödik: Végig kis utcák, csak sima közlekedési lámpák. 12 perces menetidő. Én erre magamtól soha nem mentem volna. Többször láttam a párhuzamos utcákon a dugóban álló autókat.

Természetesen ez a megszerzett tudás már közkincs, és ti is részesedtek belőle, mikor ebben az időszakban, hasonló irányokba közlekedtek, mint ahogy én is részesedek az általatok bejárt utak tudásában.

Tehát így tanul Antares, a szerver. Figyeljétek ti is, ahogy képességei egyre javulnak, és azt, hogyan válnak egyre jobbá, szellemesebbé az Egérút utak.

Jó Egérutakat!

3 comments:

  1. Mi lenne, ha eljönne az az ideállis állapot, hogy minden autós használná az Egérutat? :)

    ReplyDelete
  2. Nagyon jó kérdés!

    Írok erről is egy bejegyzést. A válasz röviden: egyenletesebb útkihasználás, 30-40%-kal hatékonyabb közlekedés.

    ReplyDelete