Wednesday, October 31, 2012

Küldjetek térképhibákat!

A hatékony navigáció gerince a korrekt térkép. Mint tudjátok, mindig kiemelt figyelmet fordítottunk arra, hogy az elérhető legkorrektebb térképi adatbázissal rendelkezzen az Egérút.
Természetesen egy országos térkép esetében mindig vannak apróbb, de nagyon idegesítő hibák. Azonban egyáltalán nem mindegy,  hogy ezekbe milyen gyakorisággal futunk.
Ezért ha találtok egyet, és van rá módotok, akkor írjátok meg és mi kijavítjuk! Ìgy sem te, sem más nem fut már ebbe bele, így időt és energiát takarítunk meg.


De hogy megy ez nálunk?
Ìme egy példa a gyors folyamatra.
Ma reggel 8.19-kor kaptunk egy hibajelentést az egyik felhasználónktól:
„Sziasztok!
Törökbálint, Pannon út 1 és Csepel központja közötti tervezésnél minden áron a 0-sra akar vinni egy bő 10 km-es kerülővel.”

Persze még meg kellett innom a reggeli kávémat, hogy elinduljon a nap, de továbbítottam kollégámnak a levelet.

Elsőre nem volt számomra egyértelmű a felvetés, ezért írtam egy választ, és csatoltam egy képet:
„Kedves ..!
Ránéztem, és ez a forgalom miatt van így. Csatoltam egy képet, amin a különböző időszakok útvonala van. A nappaliak fedik egymást, és az M0-t használja, erre gyorsabb nappal az Egérút szerint. Te mást mértél?"


Pár perc és jött a válasz:
„Kedves Miklós!
Rosszul fogalmaztam akkor, mert én nem azt írtam, hogy a 0-s a hibás döntés, hanem az, hogy biztosan sokkal rövidebb, és emiatt gyorsabb is hamarabb lejönni a 0-ról és Diósdon a Szabadság utcán, majd a Diósdi úton menni, ami pont a célomnál lyukad ki. Csatoltam mire gondolok, feketével jelölve.”





Aha!!
Javítás, és válasz:
„Kedves ...!
Igazad van!!! Megvan a szakadás, és javítottuk is. Ha alkalmad, van próbáld ki, hogy jó-e!
Nagyon köszönjük a korrekt hiba küldést!
Miklós”

Az egész pár perc volt, de mint látható, egy 25 km-es útból lett egy 18 km-es. Ez a hibajavítás természetesen minden felhasználónál él. Tehát mindenkin segít.
Küldjetek tehát hibákat, és mi javítjuk!
info@egerut.com
Leveleiteket előre is köszönjük!
Jó Egérutakat!

No comments:

Post a Comment